Säger bara h . o . c . k . e . y HOCKEY! Haha!

Kom hem igår efter en för det mesta riktigt bra bowlinghelg i Norrköping. Spelade riktigt bra i kvalmatcherna och vi vann alla våra fyra matcher. I finalen gick de inge vidare för min del och tyvärr så förlorade vi... Tråkigt att jag inte kunde fortsätta med mitt fina spel men man får väll helt enkelt ta med sig de som var bra från helgen vilket faktiskt var en hel del. Mötte Skövde i finalen, säger bara h . o . c . k . e . y HOCKEY! Haha! Nejmen de sög att förlora mot dom, men men. Man får se framåt och de är skönt att man har satt kroppen i rullning ;) Just nu är jag i alla fall trött som tusan, rösten var helt slut imorse också, tyckte ändå inte att jag skrek SÅ mkt men vem vet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0