Serious business

Nu äre fucking allvar gott folk! Det är finalvecka på PARADISE!!! WIHOOO!!! Haha, så brutalt löjligt men jag älskar't, haha! Till min stora besvikelse så kunde inte mitt rutinsjukschema följas idag. Det har varit likt följande de senaste dagarna:
19:00 -> 20:00 Biggest looser
20:00 -> 21:30 Fångarna på fortet
21:30 -> 22:00 Time out
Men idag så skar det sig redan vid åttatiden då det visade sig att de andra inte gick på tv idag, what ? Så kan dom ju inte göra bara sådär! Men som tur var så gick ett nytt tjockisprogram som var riktigt bra som jag tittade på och som ni kanske föstår så är det paradise hotel som gäller till fullo nu!

Men det är inte för intet som mitt liv varit innehållslöst sen i tisdags morgon. Nejdå, ni behöver inte oroa er om att jag har blivit en asocial och lat människa. Har nämligen varit sjuk och det suger, buhu! Nu ska jag gå och knarka halstabletter och snyta mig, mysigt va! Tänkte dela med mig av lite vidrig info när de gäller snor men till och med linnea kände att det blev lite to much information när jag upplyste henne via sms härom dagen så jag anser att de inte riktigt är dags för delamedmigstuden till er andra. Hehe, vill inte att ni ska spy på era tangentbord eller drömma snor(loske(ledtråd;)))drömmar. Haha, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0