Kenneth & the knutters

Håller på och plockar undan i rummet, rensar och bär bort en väldig massa grejer. Samtidigt äre nostalgi på hög nivå som skränar ur de dåliga datorhögtalarna. Kenneth & the knutters, Status Quo och The Beach Boys, haha! Vilka gamla sköningar, klockrent! Lyssnade alltid på dessa i bilen när jag åkte med pappa. Den som spelades mest var nog kenneth & the knutters bästa tätt följt utav Status Quo The swedish collection. Så nej, det är inte av någon slump som jag kan alla dessa jävla låtar utantill, haha! Här har ni ett smakprov på vad Kenneth & the knutters har att erbjuda er, känns jävligt feminint må jag säga!

Ge mig en öl

Caroline

R som i racer

Fyll mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0