Heavy

Det händer väldigt sällan att jag får mig en funderare över när jag ser människors statusuppdateringar på face. Men en del människor är ju bara för sorgliga. Jag tänker inte nämna vad de gällde eller namn men vissa saker skriver man helt enkelt om. Jag struntar blankt i om människor skriver ointressanta saker men när de går över till personliga och privata saker som jag tycker att man ska hålla för sig själv och sina närmsta och inte hela facebookvärlden så tycker jag att de känns lite brutalt. Det blir lite "titta här se på mig" effekten som jag kallar den. Attention whore!

Nu sitter jag i alla fall här och har gjort nada senaste timmen. Har varit dödstrött tidigare idag men nu är jag bara seg men funtar ändå på att gå och slagga. Idag har jag i alla fall varit i pappas radhus och flyttstädat in oss! Jag vet inte om jag har skrivit om det över huvud taget här men mina kära päron håller på att separera. Så idag fick pappa tillgång till radhuset och är nu inflyttad! Känns konstigt som tusan. Mammas radhus ska vara färdigt vid jul och vi ska ha visning för vårat hus på söndag så det är full rulle. Fick precis ett sms av pappa att han hade bäddat våra sängar, badat, tänt några ljus och lyssnat på Toto. "Du är alltid välkommen till vårt radhus, mitt är ditt, det vet du! Sov gott jag älskar dej min guldrumpa /Pappa"

Så nu sitter jag här lite blank i ögonen, blev rörd! När jag var liten så kallade pappa alltid mig för sin guldrumpa och när han skrev de så bubblade de upp så många känslor och minnen! De senaste 18 åren har jag bott med båda min föräldrar och nu ska det "helt plötsligt" inte vara så länge, de är många tankar som snurrar runt innanför pannbenet om man säger så! Heavy...
Tack för att ni finns alla nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0