Ett inlägg fyllt med positiva tankar!

Idag är det orienteringsdag uppe på lida, alla skulle ta 09:08 bussen från centrum och skolan hade beställt extra bussar. Vad händer?

Inga
extrabussar så långt ögat kan och den ordinare bussen var för full för att stanna på min station. Ringer linnea och hon har fortfarande inte sett röken av någon extra buss, så jag vandrar hemmåt för nästa buss som går hela vägen till lida går inte förens 10:17. När jag precis kommit innanför dörren ringer hon och extrabussen har finally dygt upp. Jag vänder på klacken och promenerar irriterat( jag skulle till och med vilja kalla det aggresivt) tillbaka till bussstationshelvetet. Då ringer hon igen och berättar att extrabussen inte tänker köra samma väg, dvs. den kommer inte att åka förbi min station.  Vandrar då hemmåt med förbannade steg, hantverkarna tittar konstigt på mej när jag går förbi dom för fjärde gången under 25minuter...

Om ni undrar så är jag inte bitter, inte alls!
Happyface

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha. Jag sa till Helena när jag ringde från bussen "nu har hon precis kommit hem så nu kommer hon bli skitsur" x) Jag är så grym!

2009-09-17 @ 16:59:54
URL: http://valeo.blogg.se/
Postat av: Jesica :)

haha oj, hoppas din kväll blir bättre ;) kram! =)

2009-09-17 @ 17:44:17
URL: http://jessicasv.blogg.se/
Postat av: Helena

hahaha det gjorde min morgon lite ;)

2009-09-17 @ 22:14:08
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0