Måste man prata då?

Den här dagen borde jag egentligen inte skriva om, den är inte värd att nämnas. Var på skithumör imorse, verkligen, skicka några mysiga sms till linnea, vi är så positiva älskling! Som tur var snackade vi om roliga grejer jag redan kunde på naturkunskapen så de va lurre men sen blev det bara värre och värre. Dagen spårade ur som så många andra dagar, sakta men säkert och under sista lektionen var det spårlöst sedan länge! Under hela sociologin satt jag och linnea och körde luffarshack i mitt block. Måste nog skriva om mina anteckningar senare tror jag...

Dagen ljusnade något när skolan slutade och jag mötte upp kicki för att åka till stallet som vanligt på måndagar. Sedan blev det en tur till gymmet också direkt efter. När jag kom hem kände jag mej nästan lite positiv och de första man gör är ju såklart att kolla hur matchen gick. Då blev jag sur igen, om bajen hamnar i superettan är det nästan så att jag kommer att bojkotta.

Under engelskan fick jag även reda på att vi ska ha bokprat på engelskaboken på onsdag. Jamen, den ska vi ju inte ha läst klart förens efter lovet? jo fast tydligen så ska vi prata ändå lite, även om vi inte är klara... Då har jag en liten tyst undran i min ensamhet, om man inte har börjat med boken ens, måste man prata då och vad ska jag i sådana fall prata om? Kanske är dags att leta reda på boken. Tror att jag såg den under sängen för någon vecka sen, i sällskap av dammråttorna, borde nog bläddra lite i den ikväll...

Känns som om jag har avreagerat mej lite härligt nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men seriöst, vi kör på uppblåsbar måndagmorgon på onsdag. Vi ses i hus 5!

2009-10-19 @ 22:14:47
URL: http://valeo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men seriöst, vi kör på uppblåsbar måndagmorgon på onsdag. Vi ses i hus 5!

2009-10-19 @ 22:15:07
URL: http://valeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0