Rullandes

Jarå, idag klarade man sig utan att flyga av hästjäkeln! Haha, funderade allvarligt ett tag på att ta hjälp av några saftiga varv med silvertejpen och tejpa mej kvar. Som jag brukar säga, allt går att lösa med våld. Men idag var både glenn och jag laddade, härligt. Dock blev det en otrolig mängd kakor och bullar efter lektionen. Som traditionen säger så får man bjuda på tårta eller annan fika när man ramlat av och sist var vi hela tre stycken som fick oss varsin flygtur. En hel del kladdkaka och lussebulle och nu är jag lite lätt illamående måste jag säga. Men men, nu hoppas jag att den dåliga vanan som jag lagt mej till med att flyga av och käka torv varannan jävla fredag är över. Next stop dushen och efter det jäsa i soffan, me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0