Bra helg (:

Har faktiskt varit en riktigt bra helg på de flesta sätt och viss. Igår var det dubbelmatch på gullmars och vi vann båda med ganska så mkt marginal och jag spelade skitbra ena matchen och ganska bra den andra också, toppen! Har blivit uttagen till A-lagsdebut nästa helg, på Gotland, pepp!

Igårkväll var kicki här och vi låg och jäste i soffan hela kvällen, äntligen är robinson igång igen, jag må vara galen men jag gillart anyway. Sen på morgonen väckte mamma oss för att jag skulle byta däck på hennes bil "Det ingår i din utbildning som övningskörare" haha, dålig ursäkt mamma. Men jag byter gärna däcken åt dej när du har köpt en ny bil som inte är trög. Jag och linus slet med en jävla mutter i 30 minuter, jamen bara 15 kvar! Vi lyckades därför övertala henne om att lämna in den på däckbytarservice, thank good!

Sen var det km i stallet och det gick väll varken bra eller dåligt, var 0/0 i alla fall fast jag red omhoppningen utan stigbyglar eftersom att jag höll på att flyga av, vackert! hahaha, måste sätt ut som en michelingubbe med kass balans. Vacker syn, verkligen synd att jag inte hade med kameran med... mahaha.

Har nu pluggat matte i en timma och precis givit mig själv en liten rast. Sätter igång om 20 minuter fast då med Ulsen, ser inte fram emot det men det ska bli skönt att i allafall skriva någon sida och komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0