-

Nu är jag ruskigt trött på att vara sjuk! Trodde igår att jag var på bättringsvägen efter att ha varit sjuk i ungefär två veckor, men nej nej nej, så är självklart inte fallet. Vaknade imorse med ännu mera halsont och förskylning. Känner mej som en isolerad liten mupp när det ända jag kan göra är att sitta inne och dega hela helgen, förutom matchen såklart. Har även kommit på att jag ibland faktiskt förtjänar pris för min smidighet, eller nej, det var en lögn, jag har alltid vetat det snarare. Har nämligen en naturuppgift som ska vara inlämnad imorn, har jag med mig naturboken hem eller? Nej. Den ligger som vanligt inknölad i mitt värdelösa skåp. Och det som står på internet är helt fel så jag vettefan hur det här ska gå.

Och nej, min positiva vecka is over and out. Ska försöka fixa till en ny nästa vecka men lägg noga märke till ordet försöka.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nästa vecka SKA bli bra och positiv, vi gör det tillsammans ;) Vi är ju lediga på fredag också! Vi får hoppas att vi inte får tillbaka historia-provet bara... (kände att positiviteten sjönk på slutet av den här kommentaren)

2009-11-15 @ 13:42:54
URL: http://valeo.blogg.se/
Postat av: Helena

Men du.. Kolla på powerpointen på vklass då? Där har du alla svar :) Krya på dig min sköna

2009-11-15 @ 15:30:02
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0