-

Nyss hemkommen från familjen hildeby, härlig kväll igår, dock ruggigt trött! Lite småkul måste jag säga ;). Har i övrigt bestämt mig för att nästa vecka ska bli en bra vecka. Ska se om det går att påverka det mentala lite som det står i idrottspsykologiboken, om jag säger till mej själv hela dagen idag att nästa vecka ska bli toppen, borde den inte bli det? Jo jag tror faktiskt att det underlättar! Men vi får la se hur de går.

Idag har jag i alla fall lovat mamma att hjälpa till ute i trädgården i någon timme, är egentligen ingenting för mig men vad gör man inte. Älskar ju trots allt huset, poolen och tomten så lite måste man väll hjälpa till. Men nu och senare blir det historia, fullt fokus! Hörs lite senare, puss hey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0