Långhelg

Äntligen! Åkte till skolan för att ha musik och matte men matten var inställd. Pratade däremot med anette om musiken och betyget... Hon sa att de också kändes otroligt fel att sätta bara vg på mej. Nejmen hej, då är vi två! Men hon sa att om jag ville så kunde jag spela gitarr och sjunga så kanske det ordnade sig, let's hope! Och för er som vill veta något nytt om mej så kan jag säga att jag är en riktig lipsill när jag är arg. Det är så sjukt frustrerande när man vill stå på sig och säga vad man tycker, för jag är en ärlig människa. Blir lite lätt komplicerat att frusta ut vad jag vill ha sagt genom tårar, haha. Tror nog att jag skrämde henne lite, hehe, rätt åt henne;).

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra att det löser sig då, du är inte värd ett vg bara!! Glad för din skull! :)

2009-05-21 @ 00:21:18
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0