7 saker om mej själv

1. Jag är jämt och ständigt sjuk och hatar det.
2. Jag och sport tills döden skiljer oss åt!
3. Jag kan trycka ut mina skuldeblad så det ser ut som chicken vingar.
4. Jag snoozar alltid i minst 30 minuter, oftast mer
5. Jag önskar att dygnet hade fler timmar så att jag hinner med allt jag ska göra.
6. När jag får barn ska jag tvinga dom att sporta, fast de ska få välja själva mellan: Fotboll, Bandy, Hockey och bowling, är jag inte snäll?
7. När jag var liten hade jag en rosa tyghjälm för att jag började gå sjukt tidigt innan balansen var riktigt hundra.

Nu ska sjuklingen ut och röra på fläsket, rastlös som man är så kan jag inte bara sitta här inne och tråka trots att jag är sjuk, får ta en lugn promenad helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Helena

fan vad hett med rosa tyghjälm!! :D

(ps kycklingvingar=partytrick!!)

2009-05-21 @ 20:16:55
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: erik

ja, jag säger bara se upp för gushåden efter det där framträdandet! :O

2009-05-21 @ 20:44:17
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0