Sadister dom små krypen

Vaknade imorse och tittade ut igenom fönstret, så var den dagen förstörd... Snön vräkte ner och jag blev lite lätt deprimerad redan innan jag var tvungen att krypa ur det kalla täcket. Inte bra start på dagen med andra ord.

På dagiset visade sej snön däremot vara riktigt härlig, det var lätt att aktivera dom små krabaterna och det fanns inga djupa vattenpölar som de kunde drunkna i... Jag levde mej verkligen in i rollen och fick med mej några av barnen att bygga en snögubbe. Jag kröp runt där på knäna som de andra barnen och kände mej som 5 igen, dock skippade jag galonbyxorna men termobyxorna var på, as usual;) Snögubben blev fin och barnen var överlyckliga ända tills vi gick in och några andra barn förstörde den. Dom är sadister dom där små krypen.

Tränade tidigt idag eftersom att vi skulle ha möte på den vanliga tiden.
Sen satt jag och tessan och ventilerade våra tankar och känslor (hehe). Det kändes bra att få ut lite. Återvände sen till träningen och spelade även på herrarnas tid. Ändrade lite i spelet och det blev mkt bättre! Tänk att det kan göra så mkt att öppna upp axeln lite bara. Jaja, bra gick det i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hmm... Jag tror det är mina barn som är sadisterna. Fast det var inte meningen faktiskt. :P Haha.

2009-03-11 @ 15:34:06
Postat av: Linnea

Hmm... Jag tror det är mina barn som är sadisterna. Fast det var inte meningen faktiskt. :P Haha.

2009-03-11 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0