Närvaro kris

Jesus kristus, jag höll på att svimma idag och lever fortfarande i chock!
Min mama fick ett brev från skolan idag om att jag hade "varit borta en hel del under den senaste tiden". Och att CSN kanske skulle dra in mitt studiebidrag. Shit pommes! Jag har inte skolkat en ända jävla lektion under den här terminen! Har däremot haft "vanliga" flunsan och magflunsan två gånger under nästan en månads tid. Jag hade tydligen 25 % Giltig frånvaro. Tänk om jag måste betala tillbaka mitt studiebidrag nu, fattar nada! Jag var också kallad till kuratorn för att "samtala om detta och orsaken till fråvaron och hur du ska kunna minska den". Men vafan, jag har varit sjuk! Ska jag knarka massa vitaminpiller eller något för att kunna minska den? Nu är jag lite aggresiv känner jag, hehe. Plus att jag var kallad på möte 2009-03-03. Ja det var ju bra att jag skulle varit där i Onsdags och fick reda på det idag, verkligen klyftigt!

Men nu har det ju gått en månad till än det som fanns med på frånvarorapporten jag fick och jag räknade ut att nu har jag bara 18% giltig... Men ändå. Det borde ju inte vara någon fara. Men jag hittar ingen stanns om vad det är som gäller med den giltiga frånvaron, någon som vet ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh helt sjukt :P

2009-03-06 @ 20:05:53
Postat av: fia

ja, jag håller med :P

2009-03-06 @ 21:17:16
Postat av: erik

alltså har du inte sjukanmält dig? för omdu sjukanmäler dig så räknas inte dina "sjukdagar" in i frånvaron,,,

2009-03-08 @ 18:09:25
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: ellie

mamma! s_s hoppas det aldrig händer mig!

2009-03-08 @ 20:11:32
URL: http://cub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0