Melodifestivalen

Blev många fula ord och förtryck och påhopp och vissa utalande som jag är mindre stolt över under kvällens final. Meningar som slank ur min mun kanske lite för många gånger var:
-Jävla fittsvenskar.
(det är inte bara tjejer som röstar) haha, klockrent svar där pappa!
-Jag ska utvandra till ett mindre pinsamt jävla land
(det tycker jag låter onödigt) pappa försökte få mej på bättre tankar
-Röstade du på henne så slår jag dej på käften nästa gång vi ses(till linnea)
-Vem som fucking helst utom hon, snälla snälla, grekiskan och bögrockarna
-Jag hatar Sverige och alla invånarna som inte röstar som jag vill
-Jag tänker alldrig i hela mitt liv titta på fittfinalen sen.
(fia, va inte så aggresiv) haha, pappa, vad menar du?

Kommentarer
Postat av: erik

HAHA, tycker det är skitsammma om vi skickar ABBA eller om vi skickar Mora träsk till Eurovision, vi kommer ändå aldrig vinna. Men visst hellre att Måns, som ledde efter juryrösterna, skulle vunnit än att opera gick vidare. Men svenska folket har sagt sitt och jag tycker detta resultat visar att "idolfanatikerna" inte har lika stor makt i melodifestivalen som på grammisgalan för här räckte inte det mansika röstande från dessa fantaster till för EMD och Måns etc.

2009-03-14 @ 23:50:40
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0