tungt huvud... hehe

Sorry för den kassa uppdateringen men mitt huvud är lite lätt tungt efter gårdagen;) tänkte i alla fall bjussa på dagens roliga historia innan jag stupar i säng...

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.
- Mannen hade längre ledighet och åkte ner en dag i förväg.
- När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade dator, och beslutade skicka ett mejl till hustrun.
- Han missade dock en bokstav i namnet.
- Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just kommit hem från sin makes begravning, som skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.
- Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen:
- Till: Min älskade hustru
- Rubrik: Jag har kommit fram
- Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig.
- De har datorer här numera, och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära.
- Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon.
- Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min.
- PS: Det är verkligen hett här nere.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: hehe okej. ja, dom är verkligen jätte snygga men det är synd att dom kostar så mycket. låter som en bra idé :) får också ta och göra det tills jag hittar ett par pengarbyxor ;P ha en fin kväll

2009-01-18 @ 22:36:23
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Erik

jo, man blir ju riktigt glad av att höra dessa låter igen :) liksom man hade precis börjat gå på disco typ o så var den här låten hit, klart man har minnen ;)



HAHAHAHA, roliga historier... Gillade den senaste särskilt.. Har hört den förut men ack vad jag skrattade !

2009-01-19 @ 22:57:41
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0