Som det snille jag är...

Känner att jag kanske har låtit matten komma lite i skymundan, lite för mycket kanske, möjligtvis, hehe. Nejmen har inte blivit mkt gjort på dom senaste lektionerna, inte innan lovet heller. Istället har jag kört med min klassiker "gör det sen", så nu sitter jag i klistret, har därför ca20 sidor till dit man ska ligga, yey. I och försej så är det nästan bara tal på varannan sida men man känner sig ju ändå väldigt effektiv! Har gjort en sida nu i alla fall ;)

saknar matten med thomas, klockrenaste skämten på denna lilla papperslapp :D


Kommentarer
Postat av: Olessia

ääh det kommer gå bra :D

2009-01-10 @ 15:26:41
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Erik

HAHAHA, det där var riktigt duktigt av dig!! :) Nästan bättre än mig när jag hade träning på ett ställe dit det tar typ 1,5 timme med bil o när vi kommer fram så märker jag att jag inte har några skridskor med mig! Så då kände man sig lagom lycklig!



BTW matte är alltid lika roligt! Man kommer aldrig bli fulländad i matte det finns bara nya o svårare saker hela tiden inom det ämnet!



Å jag säger också gärna JA TACK till värme! :D

2009-01-11 @ 00:23:36
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0