Klockren ;D

Under förra sommarlovet så underhöll jag och cicci varandra under nätterna via msn. Vårna huvudsysselsättning var roliga historier, hehe. Har kollat igenom alla nu och bestämt mej för att ni mina kära läsare ska få ta del av våran underbara humor. Dom är så underbara! Så här är den nu, roliga historien 2 (den första var den med blondinen och pusslet, haha)

Lilla Fredrik gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med. De vanliga svaren dök upp: polis, advokat, brandman, revisor, läkare osv. Men Fredde som vanligtvis var den mest aktive och brukade hålla låda jämt, satt tyst. Detta tyckte fröken var konstigt och frågade därför Fredrik om inte han också skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med. - Min farsa är erotisk dansare på en gaypubb. Där tar han av sig alla kläderna, och dansar näck framför en massa män som betalar honom för det. Och de som betalar riktigt bra följer han med hem och så får de sätta på honom. Fröken blev mycket förskräckt över detta och tog med Fredde ut i korridoren medan de andra barnen fick sitta för sig själva och rita. - Är detta verkligen sanning, Fredrik? - Näee, svarade Fredrik skamset, men farsan spelar fotboll i Djurgården och det e så jävla pinsamt...

Hahahaha, behöver jag tillägga att jag är bajare ? ;D haha


Kommentarer
Postat av: Cicci

HAHAHAHAHAHA jag dööööör :D den var klockren!!

2009-01-17 @ 00:18:44
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0