klassikern

En blondin ropade på sin pojkvän:
- Kan du komma och hjälpa mig med ett pussel, jag kommer inte på hur jag skall börja.
Pojkvännen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden på kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund på kartongen och vänder sig mot henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sätta ihop det här till en tiger, för det andra så tycker jag att vi skall lägga tillbaka alla Kelloggs Frosties i kartongen

godernatt folks

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha.

Vet du vad det är för skillnad på en blondin och en Porsche?

Det finns killar som inte varit i en Porsche. :p



Nej, usch! Den var dååååålig. xD

2009-01-15 @ 17:23:49
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha så jävla bra :D

2009-01-15 @ 17:37:58
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0