familjekamp

Spelade bowling med the family och nu står det 9-8 till mamma och linus i totalen, jag och pappa torskade mot dom i dom 5 serierna med 7 jävla små poäng, riktigt irriterande :P

Sen åkte vi hem och käkade och senare under dagen skulle jag till träningen. Eftersom att det var första träningen sen ligauppehållet så skulle föräldrarna vara med och så skulle vi leka lite.... Som vanligt så får familjen pettersson det lite bråttom men när vi närmar oss hallen så smsar jag cicci och frågar om hon ska komma, och nej. Träningen började visst inte förens nästa vecka... så då hade jag alltså släpat ut hela familjen i snövädret och skällt på dom för att vi var sena och sen så var det inte ens rätt dag, bra där fia, mkt bra!

Tänkte bara upplysa dom som vill om att guitar hero är ett väldigt beroendeframkallande spel och det bör ej köpas av fröräldrar som fortfarande vill umgås med sina barn, hehe, jag äger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0