Tema: Linneas Bröllop !

Rubriken säger allt !
Linnea sitter här och klagar på att alla bröllopsmarshers låtar är så boring. Själv så hade hon tänkt sig att Kizz skulle komma dit och sjunga och spela live, helst heaven on fire... (det säger ju en hel del om hennes verklighetsuppfattning;)). Hon har redan bjudigt in två personer så det kommer att vara smockat! ! ! Herregud, jag och Åsa känner oss mkt hedrade! Nästan lite rörd och gråtfärdig ;) Nejmen, självklart ska också hennes 3 barn få vara med, hon har även på den punkten bestämt sig för vad dessa små monster ska heta. Anna, Vigår och Bertil-Hugo... (ja hon är seriös). Jag för min egen del diggar vigår eftersom att det blir lustigt(hehe) när någon ska säga kom vigår vi(-)går, den hade linnea klurat länge på och fick allt till det va;)

Jag hoppas att ni förstår ironi, tack för mej ! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag undrar om man kan fa ta med sig sin dotter, hihihi

2009-02-11 @ 17:03:43
Postat av: fia

haha, nja är lite tveksam... Men det ska nog gå att ordna ;) haha

2009-02-11 @ 20:22:40
Postat av: Linnea

Alltså jag är lite rädd att hon ska stjäla uppmärksamheten från bruden (mej)... Hon kommer väl ha med sej sin pojkvän då antar jag (honom hon har ett öppet förhållande med). ;)

2009-02-12 @ 09:29:43
Postat av: ia

Det finns en risk att han kommer.....och jag kommer inte sno din uppmärksamhet....men jag kan inte lova nagot ;)hahaha

2009-02-12 @ 17:32:08
Postat av: fia

Jomen det vore ju trots uppmärksamhets grejen kul att få träffa honom, vi har ju hört en del om ditt öppna förhållande... ;) haha <3

2009-02-12 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0