Se upp i backen ;)

Pjäxorna och skidorna är packade Ipoden och kameran är laddad och jag tror att jag kommer att ta mej till tullinge station levande imorn trots den tidiga samlingstiden... 6:30, snark! Men det brukar vara värt de :) Nu ska jag stänga av den här extremt tysta och moderna datorn, hehe. tjululu


En liten blind flicka frågar sin mamma om hon någonsin kommer att se igen...
-Jag fick faktist en salva från apoteket idag, jag sätter den i ögonen på dig och i morgon kommer du att kunna se igen, svarar mamman...
Mamman sätter salvan i ögonen på sin dotter och när hon vaknar nästa dag säger hon:
-Mamma, jag kan fortfarande inte se...
-Aprill, aprill, säger mamman...

Har bestämt mej för att dra alla mina och cissis skämt även fast vissa inte håller lika hög klass som andra, känner att jag måste beta av alla ;D Och Marianne verkade ju gilla även dom dåliga historierna idag så det är ju alltid någon ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

HAHA!

Varför har inte hela Sverige sån humor!? :D

Skadeglädje is the shit!!

2009-02-05 @ 23:15:12
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0