scary

Imorse när jag hade plockat ut mattegrejerna från skåpet så stängde jag det och tryckte igen låset. Direkt kom jag på att jag hade nycklarna I skåpet. Så det var bara att gå och köpa ett nytt lås med tre extra nycklar!  hehe, har gett en till linnea och en ska få ligga här hemma. Men i alla fall så var jag tvungen att gå till vaktis och be honom att knipsa upp mitt lås. Men först gick jag upp till expeditionen som ringde till dom och sa att "en flicka" låst in sina nycklar och behövde hjälp. Detta har hänt en gång förut men det var i början av första terminen så han borde inte minnas mej och den gången sa jag inte mitt namn eller något sådant som han kunde komma ihåg. Men när jag kommer ner till vaktmästeriet så håller dom på och snackar där inne och då säger han "vänta lite sofia jag kommer snart", jag dog! Whaat ? Hur vet han mitt namn ?!


Jag brukar inte dömma folk efter deras utseende med det går inte att undvika det med vaktis... Jag överdriver absolut inte när jag säger att han är minst 2.20 meter lång och måste väga minst 200 kg ! Han ser ut som en jätte! Jag kan också erkänna att jag varit rädd för honom från första början. Men det komiska och läskiga i det här är att jag och Felix drev ganska så hårt förut om att jag och vaktis var som gjorda för varandra... Och nu vet snubben mitt namn, scary! Så i panik och rädsla så smsar jag honom och berättar om att vaktis kan mitt namn. Då får man tillbaka ett vääldigt tröstande sms, tack för det, not. "hahaha, säger ju det. Ni ÄR menade för varandra :)"

Scary, nu börjar mina tankar fundera varför i helvete han kan mitt namn. I don't wanna know the answer...


Kommentarer
Postat av: erik

jo, kan trycka upp båda uttrycken. förresten alaa vaktisar är ju läskiga även om det inte är jättar

2009-02-20 @ 18:04:28
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: erik

jo, det är läskigt! Men du gjorde väl helt enkelt ett stort avtryck på honom första gången! Kan även se hur han och hans vaktis vänner sitter o diskuterar dig på sina vaktis möten!



Jag säger som din vän: Ni är helt klart menade för varandra, eller han är iaf menad för dig!

2009-02-20 @ 22:35:41
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0