Packad och klar

Nu är jag färdigpackad och klar. Men troligtvis så kommer jag att yra runt här imorn klockan halv fem på morgonen och packa allt som jag glömt. Men jag har i alla fall det viktigaste. Skidorna, musiken, kameran och lite kläder, vad mer behöver man ;) Ska försöka fota som en lite paparazzi där uppe, alltid sjukt kul att ha mkt bilder att glo på i efterhand:) Men nu kommer bloggen att vara död tills på söndag om jag inte får för mej att be någon vän att skriva något intressant här, vi får la se. Godernatter och ha ett bra sportlov <3

Kommentarer
Postat av: erik

jo, synd bara att det går så långt med dina mardrömmar och vaktis att du är tvungen att ta semester bara för att du känner dig stalkad av vaktis! Men tro mig han kommer nog inte släppa dig bara för att du åker iväg på skidsemster! När den där vaktisen får för sig nåt ja då går han verkligen in för det! Och ja, även en jätte som är 2000m lång och väger 1000 kilo kan gömma sig bland folkmassor så för guds skull ha ögonen öppna och be prepared for VAKTIS!



Aja, ha det bäst på din skidtripp :)

2009-02-21 @ 00:04:12
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag utmanar dig, kolla på min blogg !

2009-02-25 @ 22:03:20
Postat av: Emelie

Jag utmanar dig, kolla min blogg !

2009-02-25 @ 22:04:10
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0