Humor

Kvällens träning gick finfint, lite jobbigt bara att det är så jävla sent varannan månad. Men snela papa kom och hämtade mej så nu är jag hemma i tid i alla fall :) Känner mej helt slut, sussade en timme innan träningen men jag ska fan ta mej en dusch och sen gå och sova... Ikväll lär jag ju kunna somna i alla fall.

En man och hans fru är ut och kör med bilen och blir stoppad av en polis. Då uppkommer denna konversation.
Mannen: Vad är problemet, konstapeln?
Polisen: Du körde i minst 75 på en 50-väg.
Mannen: Nejnej, jag körde i 60.
Frun: Åh, Harry. Du körde i 80. (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: Du får också böter för ditt trasiga stoppljus.
Mannen: Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om!
Frun: Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor. (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte.
Mannen: Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen.
Frun: Åh, Harry. Du använder aldrig säkerhetsbälte.
Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker: Håll käften!
Polisen vänder sig till frun och frågar: Skriker din man alltid till dig på det viset?
Frun svarar: Nej, bara då han är full.

känner att standarden på mina storys har blivit lite lägre, får ta och gaska upp mej lite och gå på jakt efter nya och bättre ;) dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0