Bästa vurpan

Gårdagen i kungsberget var grymt kul trots bristen på sömn. Vi samlades ju som sagt vid halv 7 och ariel satt ensam på bussen med alla läskiga NV elever och var nervös att bussen skulle åka utan mej, haha söt. Men jag var ju bara en minut sen ? Hon stog också för den bästa vurpan under hela dagen, hon kom både på första och andra plats ;) Lägger upp bilderna sen på när hon ligger där, lämnade kameran i bussen men jag fotade med mobilen:)

Tidigt upp imorse för att åka ut till rinkeby och spela GP. Gick ganska bra och jag är väll nöjd(pappa har precis förklarat för mej att jag aldrig är nöjd och har för höga krav på mej;)) hehe. Nejmen det gick bra. Hade en bra känsla som skymtade fram då och då även på poängtavlan.

Snart kommer hela tjocka släkten och ska fira bror min som fyllde 18 för någon vecka sen:) Ska svulla kakor, bullar och smörgåstårta och sen kommer linnea hit och pluggar och sussar:)
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0