Albert Linda Gingborn, Fredagen den 13:de

Själv har jag inte haft så otur, men Linda har verkligen sparat allt till samma dag. Hon har även tagit reda på att nästa  vecka så kommer det också att vara fredagen den 13:de. Jag kan upplysa er om att hon kommer att vara sjukanmäld den dagen;) hehe. Nu vill lilla Linda ha lite sympati så jag tänkte dra igenom hennes underbara dag här;)

-Dagen började med att tösens väckarklocka gick fel så hon var uppe en timme för tidigt.
-Sedan fick hon stå och vänta i kylan på bussen som inte kom.
-När hon sen kommer till skolan så får hon veta att första lektionen (musik) är inställd.
-Sen kom jag och linnea och förpestade hennes dag ytterligare.
-Hon har även slagit rekord i att tappa pennor och sudd på golvet.
-Jag och linnea lyckades även med att lägga till ett litet extra namn sådär lite diskret;)

-Behöver jag tillägga att hon på något underligt sätt utan anledning var ganska så aggresiv idag ?


Det var allt om Albert Linda Gingborns dag ;D <3 har jag glömt något ? hahaha

Kommentarer
Postat av: linda

hah, härlig dag de där va, men du glömsde halsduken :O

2009-02-14 @ 12:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0