Knep och knåp

Sitter här och försöker att knåpa ihop min Uls inlämmning, har verkligen skjutit fram den i längsta möjliga tid, så nu sitter jag här. Har nu skrivit 348 ord, yey, minst lika mycket till ska kåpas ihop. Min fantasiförmåga är och har aldrig varit i topp, men man tager vad man haver.

Har för i övrigt lagt fram och börjat packa allt. Av någon väldigt underlig anledning så är min(a) klädhög(er) större än de andras, jag förstår inte. Vad jag förstår än mindre så har jag fått den minsta väskan att packa i, hallå där, vad är det för logik i det? Haha, dagens I-landsproblem är det väll ändå. Men det ska bli mkt intressant att få igen väskan sedan, har dessutom fetaste handbagaget ever, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0