Tjejmilen

Idag har det varit tjejmilen för hela slanten.
Mina kära päron följde med in till gärdet och för mej det gick prima att springa:) Mitt mål var att jogga hela milen under 70min och jag sprang i mål på 68:24, var så trött så jag glömde att stänga av klockan, haha. Men snart kommer väll tiderna upp på hemsidan. Så trots alla som var ivägen så gick det vägen. I starten gick det sakta som gatan men det var okej, men när speakern tydligt har bett alla som vill gå att hålla till höger och max två i bredd så blev jag lite lack när folk gick överallt. Även dom ifrån startgruppen innan oss. Och min startgrupp skulle ändå jogga hela rundan runt och dom innan spring/jogga... gaah, men det var bara att vässa amrbågarna.

Helt klart en rolig upplevelse och nästa år ska jag träna inför loppet!


Tummen upp på denna dag, absolut! :D


Kommentarer
Postat av: Marianne

starkt fia ;D jag som knappt kan gå 100m innan jag får en hjärtinfarkt, dte är inte bara dina föräldrar som är stolta, jag är det också...fäller en tår...vackert fia...

2009-08-30 @ 22:08:54
Postat av: Marianne

starkt fia ;D jag som knappt kan gå 100m innan jag får en hjärtinfarkt, dte är inte bara dina föräldrar som är stolta, jag är det också...fäller en tår...vackert fia...

2009-08-30 @ 22:11:09
Postat av: Marianne

...hatar intenet...

2009-08-30 @ 22:12:18
Postat av: Linnea

Det är inte internet det är fel på i det här fallet... ;D

2009-08-31 @ 16:32:12
URL: http://valeo.blogg.se/
Postat av: erik

jaa, inte nog med att det är mycket hår utan han har även hår där jag aldrig tidigare sett någon ha hår...



jag gillar den nedersta bilden när du står med en banan och banandricka (tror iaf att det är det).. man kan visst inte få nog av det goda :p

2009-09-02 @ 17:13:32
URL: http://sharetheun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0