Måndag

Helgen gick fort och de blev en hel del pluggande av naturkunskapen, har prov imorgon. Lyckades även pressa in en joggingtur i lördags och höll på att kvävas eftersom att jag glömt astmagrejen... Smidigt där.

Igår var det vårhoppet i stallet, hade Cyprus och det gick kanoners, vann 80-90 klassen:)

Under dagen har jag hunnit tappa bort mina nycklar och funnit dom igen, tack för det. Vette fan hur många gånger jag varit uppe på expeditionen och frågat efter en nyckelknippa med en kapsylöppnare och ett USB på... Allt för många antar jag. När jag i panik rotade runt i väskan efter nycklarna så hittade jag även mitt headsett som jag trott varit borta i några veckor, ack så fel man kan ha. Sa jag inte att jag kände på mej att dom inte var borta utan låg på något löjligt ställe ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0