måndag

Idag var en allmänt skön dag, lilli började i min klass, har saknat någon att kunna vara riktigt störd med, känner inte dom andra tillräckligt väl än, vill inte att dom ska bli rädda för mej ;) haha.
Efter skolan åkte vi i alla fall till bistron och fikade lite och hon skrev av alla mina anteckningar från lektionerna. Sen blev det stallet, red "cirkus-hästen" haha, baron. Han är as cool, fast lite scary att han kan stegra och massa annat på beställning :P Sen stressade jag mej iväg till petra (moster frisör:)) och klippte mej och slingade ljusa slinger igen, känns ovant men ändå vant, hade ju det förut men nu har det varit naturell ett tag men jag kände att det var dags igen :)
Nu har jag även lyckats (önsketänkande) plugga lite spanska eftersom att jag ska rätta mitt prov, för man kan ju säga att jag failade rejält... haha, 30/100.  mysigt värre, eller inte.
Det här blev väldigt rörigt, men i alla fall :)
sussa sött <3

Kommentarer
Postat av: Lilli

Haha! :D Ja vi andra som känner dej är ju redan vettskrämda så... :P

2008-09-10 @ 20:40:53
Postat av: fia

haha, jo precis :)

2008-09-11 @ 08:25:35
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0