The beautiful people

Eftersom att ia å emelie skulle ner till sjukan och ta tider vid 9 så kom jag hem vääldigt tidigt.
Satte mej i soffan och skulle kolla på nån föreläsning om mat (hahaha typiskt mej). Men jag var för trött, orkade verkligen inte hålla upp ögonlocken och då är det liksom kört... så nu har jag i alla fall vaknat på riktigt :)

Och nu ska jag berätta en sjuk grej om gårdagen, ni som känner mej vet att mat är en viktig del i mitt liv.. hahaha om man nu kan säga så, jag kan i alla fall säga så :), igår käkade jag frukost som vanligt, och sen, hör och häpna gott folk, så var jag inte hungrig på hela dagen, käkade en liten tacos hemma hos hildeby i halvleken på herrarnas match men jag var verkligen inte sugen ? Och det verkar fortsätta på samma spår idag ? men ikväll ska vi äta räkor så då lär jag käka även fast jag inte är hungrig ;D

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ha en bra dag :)

Titta in på min blogg och delta i min tävlig där du kan vinna en bloggdesign :) Här är ett inlägg där man kan se hur den ser ut :)

M.V.H http://jaoduu.blogg.se

2008-05-02 @ 14:50:46
URL: http://jaoduu.blogg.se
Postat av: Lilli

Du, inte hungrig!?
Det var som faan. Annars brukar ju du vara den enda som trycker i dej maten i skolan.. XD

2008-05-05 @ 22:17:03
Postat av: fia

hahaha, mobba mej inte :(

2008-05-05 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0