sniffar hårinpackning

Sitter här och sniffar hårinpackning som jag fick från moster frisör igår istället för blommor, bra tänkt. Vem vill ha 5 blom-buketter, en är fin men sen blir de bara överdrivet.. jaja, den luktar i alla fall väldigt gott. :)
i förra inlägget skrev jag att jag  funderade över vad jag skulle göra på eftermiddagen, blev ett kreativt och aktivt val, gick och la mej och läste 2 kapitel och sen sov jag i 2 timmar, hahaha. var verkligen dödstrött. Har varit ute och gått nu, gick och hälsade på Kjelle & eva, några kompisar till famlijen som flyttade till tullinge i helgen :) och dom har seriöst världens sötaste barn. Är inte så värst förtjust i barn annars men Oliver och elliot är ena riktiga charmknuttar och jag är säker på att valentin kommer att följa i sina storebröders fotspår när han väl börjar kunna göra sej hörd och sedd.

imorn börjar jag jobba här hemma, måste upp kl 6! död åt de, men pengarna är desto roligare :)
sussa sött så blir de väll ett tidigt inlägg imorn om jag hinner
puss hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0