så var dagen fulländad!

Skolavslutning idag med många blandade känslor, gråt och skratt.
Ska bli så grymt skönt med lov och sen börja om på nytt men samtidigt så vet jag att de är en del personer som jag tyvär inte kommer att träffa så värst mkt trots att dom är helsköna... sorligt men sant.
grät faktiskt inte så värst mkt fällde mest en tår i smyg men när jag kramade emme brast verkligen allt, jesus.
Du är för härlig människa, och alla andra såklart. menmen.

Nu har släkten gått för länge sen och vi har typ 20 000 liter sallad över, sugen nån ? haha.
även en kladdkaka, så jag lyckas nog lura hit lite folk imorn, moahaha ;)

dagen slutade perfekt genom 2-0 !!!
mamma undrade om jag brutit något så som jag låg och skrek, haha. forbolls nörd tills döden skiljer oss åt. och äntligen fick zlatan göra ett jävla mål,  dom var verkligen värda det här så som dom har kämpat, tack för poängen och nu är det bara att ladda om, spanien på lördag, blir tajt men om dom spelar som idag så blir de kross!

detta var alltså min comeback inom bloggvärlden.. :P hahaha patetiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0