mardröm

Godmorgon
Efter den jävla fotbollen igår så bar det av till viktorias lilla krypin, haha.
Alex och jessica var där med och vi tittade på värdens sjukaste film som faktiskt var ganska rolig trots att den hade en jävligt skum handling, om den nu ens hade en handling... haha kommer inte ihåg vad den hette.
Sen badade vi i deras uppvärmda pool, fatta 32 grader, hett! Våran pol är inte uppvärmd och där är det typ 18, max. sen tog i alla fall jag och viktoria moppen ner och köpte daim glass och lite chips(som jag aldrig åt ?). Alex och jessica åkte hem men jag slaggade där. Vi låg och pratade en massa, har verkligen saknat dej, jessica också såklart men hon var ju tvungen att dra den bajskorven. Var länge sen vi sågs och bara pratade, var enormt skönt.

Tyvär var viktoria tvungen att åka hemmifrån 7:15 så vi var tvungna att gå upp kvart i sju !!! tog tåget hem till mej och sen gick jag upp för den lååååånga gångvägen hem till mitt place och sen gick jag och la mej igen och här är jag, vaken :)

drömde dock världens hemskaste mardröm här hemma, drömde att sverige förlorade mot ryssland med 10-0... Fatta vad hemskt de vore, hoppas verkligen att de blir vinst med 10-0 i sådana fall.

mamma sa i alla fall att jag kanske var lite fööör insatt.. haha nähe ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0