träningsläger och farbror doktorn

Idag började alltså bowlinglägret i sumpan.
Tränarna är två före detta förbundskaptener och dom verkar skitbra.

Var även till farbror doktorn idag för at kolla upp de här med andnings besvären...
Jag fick träffa en svettstinkade fet gubbe, väldigt mysigt, verkligen.
När han skulle lyssna på hjärtat så fick jag ta av mej tröjan och kände mej väääldigt obekväm. Och sen sa han att jag hade väldigt hög puls och undrade om jag oroade mej över något. HAHAHAHA, What, jag var rädd för att gubben skulle slita av sej kläderna och våldta mej. Inte undra på att jag hade hög puls... Han var säkert jätte snäll men man oroar ju sej. haha. Nu har ja i alla fall fått ut astma medecin som jag kan ta under tiden jag väntar på att få göra nån slags "koll". Ska även ner imorn och ta lite blodprover för att kolla så det inte är någon allergi eller så.

Nu ska jag i all fall ut och springa, får se hur det går !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0