Skryt

Lunch rast nu :) tills kvart över.
Linus (min "kära" border) kom hem från gotland igårkväll och har inte vaknat ännu. Jag har precis ätit lunch och han sover fortfarande. Känns lite orättvist. i och för sej har jag känat ihop 200 medans han har sovit, hehe. men just nu så längtar verkligen efter sovmorgon!

Jag vill även passa på att skryta lite över hur snäll och hänsynsfull jag är.. haha
Nu när jag jobbar ute så lyssnar jag på radion men jag lyssnar faktiskt inte på bandit eller rock klassiker för jag tror(vet) att dom inte riktigt uppskattar den sortens musik. Så jag lyssnar på rix istället, dom kanske inte gillar de heller men hellre de ;)
ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: marie

du är med klockan 10.15 säger jag vem vinnaren är-

2008-07-03 @ 21:31:27
URL: http://marresbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0