bondbrännan here I come !

Har jobbat från 7-4 idag och solen har stekt från 10...
Det vidrigaste som finns är att känna svetten rinna längs ryggraden... allvarligt talat, det är hemskt och det har jag kännt många gånger idag, haha. (jag vet att ni tackar för den nödvändiga informationen, haha). har fått en liten t-shirt rand, men om det är samma väder imorn så blir det fan inte vackert, haha.

Känns mkt bättre i magen nu, trots att natten var hemsk! Gick och la mej vid 11 tiden men jag kunde inte somna förens klockan ett. Sen vaknade jag igen klockan två och då hade jag inte bara de där konstiga onda utan även mensverk, en riktigt jobbig sådan. tog två ipren trots att de står på paketet att det inte blir högre effekt... känns i alla fall bättre så. Men eftersom det tar ganska lång tid innan den börjar verka så  jag gick och satte mej i duschen (bästa knepet när man har mesverk!)... haha låter lite psyko men jag satt där i ungefär 50 minuter med riktigt varmt vatten. Och när dom små pillerna började hjälpa så var jag trött efter den varma duschen och somnade om, faktiskt väldigt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0