ps. I love you

Igår var jag hemma hos ia och slappade, tittade på barcelona filmen som vi tyvär inte är med så mkt på, men ändå :)
sen tittade vi på ps. I love you... Och jag kan säga att jag grät typ igenom hela filmen! haha. Jag är så jävla blödig när det gäller film :P Och ia är lika dan så vi satt där och grät hysteriskt båda två, haha:P Ni skulle ha sett oss, lite lätt patetiska :P
Men det var mysigt att träffa dom :) sen tittade vi på handbollen mitt i natten (3:00) och sverige vann :D sen somnade vi bums :P

Kommentarer
Postat av: Victoria

gumman ;) du är fan blödig när de gäller att vara glad också. kmr ihåg när du garvade så mycket att du blev ledsen och jag vet inte vad :O

2008-09-15 @ 13:57:58
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0