söndag

Hatar söndagar, ångesten över måndagen kommer.
Men nu börjar jag i alla fall bli frisk och ska ta tag i min träning igen, så jävla surt sist, hade precis börjat komma igång men självklart så går jag och blir sjuk i två veckor...  jaja, de är bara å börja om.

Har kommit på att jag har lyckats spara ganska mkt småpengar till resan. De passar mej skitbra att lägga undan alla tior och enkronor, de låter lite men de blir mkt i längden. Har väll fått ihop nästan 1000 spänn :)
Längtar sjukt mkt till när vi ska åka till Barcelona.
21 maj<3 och sen när jag kommer hem så är de läger den 31 :D maj blir en kanon månad, I hope..

tro det eller ej, ikväll ska jag i säng tidigt, ska faktiskt försöka vara pigg imorn, känner att alla pluggat So i helgen förutom jag... får ta tag i de resten av veckan.. bajs.
Allvarligt talat niklas har dödat den lilla "so-glädje"jag hade (i alla fall inbillade mej att jag hade) och jag tycker att han ska gå och göra nånting med sej själv (eller nej de tycker jag inte de vore fett vidrigt) men jag tycker iallafall att han ska få lida för all pressa han sätter på mej och min kära klass...!
Och med dom visa orden avslutar jag detta inlägg... haha
tack och hej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0