sábado

Har varit risig i två veckor nu, de blir som en ond cirkel.
Är man sjuk får man inte träna och tränar jag inte så mår jag inte bra.
Blir trött grinig och allmänt störig(fråga mina föräldrar som just nu har damp på mej...).
men jaja, det är väll bara att vila och bli frisk snart.

så vad har jag gjort idag då?
jadu, har varit en till vildag och inte gjort så mkt kollat på film.
Ville hem till familjen hildeby men mamma är lite grinig på mej, och hon tycker att jag alltid är där.
Men vad ska jag göra åt saken, det är roligare där...
Fast de sa hon inte utan hon skyllde på att jag fortfarande inte är riktigt kry..
Menmen, var alltså tvungen att stanna hemma. Sen ville dom dra å spela bowling och käka
och jag var bra sugen på att stanna hemma och var grinig bara för att jävlas(mohaha).

För övrigt har jag bara suttit och lyssnat på låten, om jag lyssnar på den tillräckligt många gånger så lovar jag att jag kommer åka till gotland, låten får mej nämligen att tänka på alla goda stunder som är fyllda med kärlek.
Den får mej att glömma de jag inte vill komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0