Ost bollar...

Dagen D, dansdagen ;D haha.
idag samlades alla 9or för att lära sig vals, bugg och foxtrot(haha hur stavas de?).
Som väntat kan jag väll medela att de blev sisådär med dansen.. haha jag och ia var i alla fall bäst ;D
På syv lektionen somnade man gått, jag som har sömnproblem borde ha ett band brevid min säng varje kväll, då skulle jag somna på sekunden ;D

Ia skulle med mej hem idag, vi stannade på ica för att handla godis och där var dom, linnea och cizzie, två små ensam rävarna, så dom hänkade hem till mej.
vi satt och spelade cash, jag och ia vann båda omgångarna :D

och sen kom jag på den briljanta idén, vi skulle tävla om vem som fick in flest cheez ballz i munnen utan att tugga eller svälja, och nu undrar du säkert om jag alltid kommer med så roliga idér, sjävlklart ;D

Cizzie började och fick nätt och jämt in 21
Ia var inne på att slå cizzie och fick in 23
Lilli fick in 21 innan hon började asgarva och spotta ut hälften... haha
och jag själv, mästarens mästare fick in 52 stycken, sen tog dom slut... hahaha
ska ladda upp filmerna på you tube sen men ja pallar inte nu.
godnatt nu ska jag och ia ligga och prata strunt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0