hej du glade med hink och spade

Äntligen helg.
Dagen har varit ganska slapp om man bortser från nationella proven i engelska.
Försökte ändå hålla mej ganska lugn, presterar inte direkt bättre om man känner sej pressad.
Satt där med mina Risen och lite tuggummi. Hur som helst så tror jag i alla fall att det gick helt okej:)
Fick långlunch och eftersom att vi spanat in att det var "kökets val", de betyder; alla veckans maträtter ihop blandade i antingen en gryta eller pytt i panna... så bar det istället av till donken som du kanske förstår.
Sen skulle vi tydligen inte ha syon och inte niklas heller, vi skulle läsa globen.
Gjorde inte de, åkte hem istället, har haft ont i huvudet nu i 2 dar och det är grymt segt.

Stötte även på Hola-maria idag, hon sa att "vi tre flickor gjort jättebra ifrån oss på provet".
In my as, har faktiskt lite dåligt samvete över hur bra jag var på att fuska.


Kommentarer
Postat av: Matheus

Hade du inte en annan blogg förut?
Förresten... Risken att din lärare läser din blogg kan vara ganska stor(? 0,0005%), och att du erkänner att du fuskat på nationella är inte bra + att du har en bild-bevis. Haha du är skön asså.

2008-04-04 @ 19:16:35
URL: http://matheusvardag.blogg.se
Postat av: Matheus

Okej. Men det är ju det som är meningen med blogg! Man ska se vad man skrivit för månader sen, då skrattar man och tycker man är löjlig eller något sånt. :P
Okej, OM jag var lärare hade jag märkt om en elev hade så klottrad hand... Haha vem har du som lärare?! Inte Hector va? Han skulle märka. Eller?

2008-04-04 @ 22:39:50
Postat av: Matheus

haha, jag skulle gillat din lärare. :D

När man ser din blogg fyllas så fort, så vill man också skriva.. :P

2008-04-06 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0